Monday, February 27, 2012

SIEDEMNAŚCIE

- Ciekawe co chciał ? - spytałam Harrego .
- Ale kto ?
- Mój ojciec głuptasie !Obawiam się , że będziemy musieli im powiedzieć ... - powiedziałam.
- no wiem .. ale oni nam niepozwolą być razem , a ja nie chcę cię stracić .. - Harry głaskał mnie i bawił się moimi włosami a ja leżałam i myślałam o tacie . po godzinie takiego lezenia wstałam i ubrałam się . zadzwoniłam do taty .
- Hej tato tu Miranda , Harry mówił , że mnie szukałeś ?
- Tak , musimy poważnie porozmawiać ... - powiedział i się rozłączył , za 10 minut już był u nas w domu .
- MIRANDO HUNITO EMILY ALEANDER BERRY !! - krzyknął , nienawidzę jak mówi moje wszystkie imiona ...
- co ja zrobiłam ? - spytałam .
- HARRY TY TEŻ DO MNIE ! - ryknął mój ojciec  Chyba się dowiedział .. Ooł . źle
- o co chodzi ? - przyszedł ubrany juz Harold.
- Wiem , że tam z Tobą była moja córka ! Czemu mnie oszukujecie ? ! - spytał .
- ale .. ehh . tato , wiedziałam , że tak zareagujesz jak ci byśmy powiedzieli .. - powiedziałam .
- ale , jak to wy przecież będziecie rodzeństwem !!!! - krzyknął , Harry zaczął się smiac i ja też .
- ale ja ją kocham , jeszcze zanim ty byłeś z mama! niezmienisz tego ! - powiedział śmiejący się Harold .
- ale to jest niedorzeczne ! nie będziesz się spotykał z mirandą ! - powiedział ojciec ! i nie będziesz z nią mieszkał ! - dokonczył , odrazu przestaliśmy  się śmiać i przestraszyliśmy się .
- ale tato ! obiecuję, że to skończymy tylko daj nam razem mieszkać ! proszę ! - powiedziałam i spojrzałam na tatę .
- Macie ostatnią szansę! jeśli jeszcze zobaczę was razem przytulających się , całujących lub co kolwiek to automatycznie Harry się wyprowadza ! - powiedział - Anne nic o tym nie wie i jej niepowiem ! chyba , że wiecie ! mamy umowę ? - spytał .
- oczywiście Garry - powiedział Hazza i uśmiechnął się .
- teraz idę bo powiedziałem ann , że idę do sklepu po dżem , więc uważajcie ! i cześć - powiedział tata i pocałował mnie w policzek a Harolda poklepał po ramieniu .
- ale wtopa ! hahaha - zaczęłam .
- Ehe , o kurwa ! hahah , ale daj mI buzi ostatni raz - powiedział Harry śmiejąc się .
przytuliłam go bardzo mocno .
- będę za tym tęskniła jak tata u nas będzie - powiedziałam mu na uch o i zaczęłam namiętnie całować .

PRZEPRASZAM , ŻE TAK KRÓTKO , ALE SZKOŁĄ I NIEMAM CZASU :( JUTRO ZA TO BĘDĄ 2 ROZDZIAŁY ! <3

1 comment: