Friday, February 24, 2012

JEDENAŚCIE

po 10 minutach bezczynnego leżenia i myślenia nad ludzką egzystencją ruszyłam tyłek z łóżka. Wyciągnęłam z szafy  koronkową tunikę wciągnęłam ją na siebie i wyszłam z pokoju . Byli tam wszyscy oprócz Hazzy i Zayn
- Gdzsie chłopcy , Zayn i Harry ? - spytałam .
- w kuchni - odpowiedzaiła z usmiechem Lotts .
- Dzieki - odpowiedziałam i poszłam do kuchni , stanęłam w progu i przysłuchwiałam się rozmowie facetów .
-Mówiłem ci , że to zły pomysł i się w niej zakochasz ! Ale nie , jestem młodszy i się mnie nie słucha ! Satysfakcja z wygranej jest dla ciebie lepsza niż ona i jej uczucia ? ! Stary  , co się z Toba stało ? ! nigdy taki nie byłeś ! - gadał Harry do Zayna .
- Aha , Tak jasne 1 co ty się taki dobry tatuś zrobiłeś ? może mi powiesz , że się w niej zakochałeś ?! - zaśmiał się Zayn .
- Nie , ale to moja przyszła siostra i będę o nią dbał i opiekował się nią , i nie pozwolę , żeby przez Ciebie płakała ! - powiedział stanowczo Hazza .
- Ej starczy ! Wiem co zrobiłeś Zayn ale Ci wybaczam ! Kocham Harrego za to , że się za mną wstawia , Kocham as obu i przestańcie bo będę znów płakać ! - krzyknęłam na nich .
- wybaczasz mi ? - spytał z niedowierzaniem Zayn .
- Tak , ale musisz się o mnie starać , jeśli tak nie będzie - to koniec ! - odpowiedziałam i popatrzyłam na nich obu .
- To twoja decyzja Mirando .. - powiedział Harry i wyszliśmy z kuchni do pokoju . Siedzieliśmy tam jeszcze do wieczora . Cały czas ja z Harrym rzucaliśmy do siebie zdaniami typu " ale jesteś hot , yummie , sexi " itp. i uśmiechaliśmy się do siebie , nikt nic nie podejrzewał bo oni myślą w taki sposób , że nie wolno ze swoim bratem być więc .. mamy spokój ! wieczorem - ok. 22 wszyscy zbierali sie do domu , Marta jeszcze na chwile została .
- wiesz co się stało ? - spytała .
- Wiem i nadal cię kocham ! - powiedziałam i przytuliłam ją . Marta usmiechnęła się i nic nie mówiąc wyszła . Poszłam do góry na telewizor a Harry był w swoim pokoju . Położyłam się na kanapie i włączyłam tv. Trafiłam na ITV1 a tam teen facts :
- HARRY !!! CHODŹ A W TELEWIZJI JEST O MNIE I ZAYNIE ! - zawołałam go a on przybiegł szybko .
- (...) młody gwiazdor ma dziewczynę ! Nazywa się Miranda Berry . Zayn jest nią zauroczony i ciągle o niej pisze na portalach internetowych . chyba ktos tu się zakochał , a tutaj kilka ich zdjęć . - gadała baba w tv i pokazały sie moje i Zayna zdjęcia . Popatrzyłam na Harrego a mu spływały po policzku łzy  . Podeszłam do niego i buziakiem starłam mu łyzi .
- przestań ! Bo ja tez się rozpłaczę ! - powiedziałam i przytuliłam go tak mocno , że az mnie cos ściskało.
- Nie mogę , bo dopiero co spełniły się moje marzenia związane z Toba i boję się , że Zayn mi Ciebie zabierze ! - odpowiedział .
- Głuptasie , kocham cię ! Tylko proszę ! nie zrań mnie bo tego nie zniosę , i mówię serio , skoczę z mostu ! - powiedziałam .
- Za bardzo cię kocham , żeby cie zranić! - złagodził sprawę Hazza i zaczął mnie namiętnie całowac .
Podoba mi się ten układ . Harry całuje o niebo lepiej od Malika ! Harold robi to tak delikatnie a zarazem niegrzecznie a Zayn tak zwyczajnie XD Harry usiadł na kanapie  a ja usiadłam mu na kolanach , włączyłam kanał z muzyką i leciała piosenka one thing , która śpiewają chłopcy . świetne pole do popisu . zeszłam mu z kolan i stanęłam na środku pokoju .
- Coz you've got that one thing and i need that one thing ! - zaczęłam śpiewać i pokazywac na Harrego .
Harold smiał się i zaczął śpiewać ze mną . Jak on cudownie spiewa , mój kochanek , aww ! Harry przytulił mnie bo akurat zaczęła się piosenka " total eclipse of a heart " . Zaczęliśmy tańczyć wtuleni  w siebie , wtedy nie wytrzymałam i uroniłam łzę , ale tak , że Hazziol tego nie zauważył . Byłam przy nim taka odmieniona , ale za to kochałam też Zayna , ale po tym co mi zrobił więcej czuję do Harolda .. Nie wiem co zrobić , głupie nastoletnie miłości ....





1 comment:

  1. Informuj mnie o nextach na gg 11893624 ;)
    I_Love_Harry_

    ReplyDelete