Tuesday, February 21, 2012

OSIEM

Po kilku  minutach bezczynnego siedzenia włączyłam laptopa . Podłączyłam go do prądu i usiadłam na łóżku biorąc go na kolana. Włączyłam facebooka i twittera  . zalogowałam się na tych portalach społecznościowych i   zaakceptowałam jak najszybciej mogłam wszystkie zaproszenia do znajomych na fcbku. Było i ch spooro .. Zayn tylk osiedział i śmiałsię ze mnie .
- no i z czego się śmiejesz ?! - spytałam Malika bardzo złym tonem .
- Bo widzę jak wkurzasz się , przez te zaproszenia .. i to jest śmieszne , bo większośc normalnych ludzi się cieszy jak ma zaproszenie na facebooku - Ta , znalazł się ec od facebooka !
- Czyli jestem nienormalna , aha , okej . - odpowiedziałam mu ze złością . Weszłam w powiadomienia i weszłam na zdjęcie , które dodałam . miało chyba 1.000 lubię to i 1.000 komentarzy !
Nawet moi wrogowie z dawnej szkoły pisali : " OMFG , Mirands ale masz szczęście , zazdroszczę ci ! " najbardziej moją uwagę przykuł komentarz Maxa i Lotts .
Max napisał : " no to ten , szczęścia itp. szczęściarz z tego Zayna . xxx "
A Lotts napisała : " omg , ale ty jesteś szurnięta ! :D znów kocham Louisa , zgadnij co zrobił ! ? kocham , kocham ,kocham . Pozdrów Zayna , który na pewno leży w twoim łóżku i cię całuje ! x "
LOTTS MOŻE BYĆ NIALLEM ? o to chodizło ? o , mamuniu , zajebiście 1 kocham ją i cieszę się z jej szczęścia .. A co do Maxa - pozostawie to bez komentarza ..  Zayn zobaczył komentarz Maxa .
- On cos do Ciebie czuje ? - spytał Zayn niespokojnym tonem .
- Nie wiem , raczej nie .. My się tylko przyjaźnimy .. Ale jeszcze przedwczoraj ja byłam w nim zabujana , ale w tedy zjawiłeś się i ty i czar prysł ..
- aha .. Czyli   przez ten jeden wieczór odkochałaś się w Maxie i zakochałaś się we mnie ? - spytała usmiechnięty Mulat .
- No tak głuptasie , dla Ciebie poświęciłam miłośc mojego zycia , a teraz za to dawaj buziaka ! niewiadomo kiedy Harold się przywlecze i powie , że sie wprowadza ! - odpowiedziałam mu i spojrzałam na niego .
- wiesz , że będę zazdrosny o Harrego ? - zmienił temat GRRR !
- Nie masz o co ! Przecież  on dla mnie nic nie znaczy poza tym że będzie moim przyszywanym bratem . - uspokoiłam go
- To dobrze . Może zrobimy twitcama ? - spytał nagle Zayn .
PO CO ON CHCE MNIE WSZYSTKIM POKAZAĆ ! ?
- okej , ale po co ?
- żebym wszystkim Ciebie przedstawił - powiedział .
No spoko , jak tak mnie kocha , to ok :D włączyłam twitcama i dałam post na fcbku i tt , że jestem z Zaynem na twitcamie . Odrazu było pełno osób .
- Hej , siemka kochani ! - powiedział Zayn .
- Hej ! - tez powiedziałam . Gadaliśmy z Zaynem i odpowiadaliśmy na pytania zadawane przez fanki na czacie . Jedna fanka napisała : " Zayn do roboty ! nie spieprz tego i nie strać jej ! cały czas ją całuj i rozpieszczaj bo twoja nowa dziewczyna jest zajebista ! "
Na serio , aż mi łza po policzku poleciała ,  a Zayn uśmiechnął się tylko .
- Dziewczyno , o nazwie teamzaynmalikx , nigdy jej nie stracę , i pomyśl , że nasza miłość zaczęła się wczoraj a już ją kocham jakby zaczęła się 10 lat temu ! - powiedział Zayn a ja już na dobre się rozbeczałam. Zayn otarł moje łzy i zaczął mnie namiętnie całować . Odrazu zrobiłam sie weselsza .
czy on powiedział , ze mnie kocha ? ! omfg , też go kocham w takim razie ! Po chwili migdalenia się przed kamerą do mojego pokoju wparował Harry i usiadł obok mnie . Fanki zaczęły wariować ! Dosłownie !
Harry powiedział , że wszystkie je kocha ale niestety musimy już kończyć . On jest wredny i głupi .





No comments:

Post a Comment