Saturday, February 18, 2012

DWA

Wstałam z Zaynem z kanapy i ruszyliśmy w stronę kuchni. Kurde , jestem podjarana no . on jest bardzo ładny i fajny .I raczej mi się podoba XD
- A więc co robimy? - spytałam Zayna .
- Nie wiem . Opowiedz mi o sobie . - odpowiedział .
- Hmm , nie ma co o mnie opowiadać , jestem przeciętną nastolatką i robię to ci inni , interesuję się muzyką . Tyle .
uśmiechnęłam się do niego i czekałam na jego odpowiedz .
- Ja w sumie tak samo , tylko jestem jeszcze w zespole one direction . - odpowiedział Zayn lekko się uśmiechając .
OMG , OMG , OMG fhfihfdhsdfsdfhishis ! <3 mam atak , on jest cudowny , czemu dopiero teraz to zauważyłam ?
- Dopiero teraz zauważyłam , że jesteś fajny . Nie wiem czemu . - jebłam smajla jak głupia .
- Oo , na serio ? - Zayn się zaśmiał .
- No tak , ale nie podobasz mi się , żeby nie było ! - ale mam zajebiste motylki w brzuchu jak cię widzę , ale tego nie powiem ! XD
- tak , tak , ale ja ci wierzę , ty też mi się w ogóle nie podobasz - powiedział z sarkazmem brunet .
Zaczęłaś się śmiać .
- Zajebiście się śmiejesz ! To też mnie podnieca - Zayn zaczął się śmiać.
- Fajnie , ty mnie cały podniecasz
co ja gadam ? O FUCK ? !
- na serio ? - spytał Zayn.
Zaczął się do mnie zbliżać gdy do kuchni wszedł Harry ! hfdhfdurerub , zajebie gnoja !
- Miranda , zdradzasz mnie z Malikiem ? ! - powiedział debilny Hazza ! GRR !
- Tak zdradzam Cię , przed chwilą był dziki sex a później erotyczny taniec specjalnie dla Zayna !
powiedziałam do niego nieco wkurzona .
- aha , a ze mną byś tak nie zrobiła ! - znowu odzywa się w nim głos przyśmiewcy .
- weź wyjdź ! - powiedziałam do Harrego .
- Może my lepiej chodźmy stąd ? - powiedział Zayn . Nie , nienawidzę Harrego ! przez niego nie pocałowałam Zayna ! GRRRR !
- Okey , ale siadam koło Ciebie na kanapie Malik ! - powiedziałam do Zayna XD
- Okej , możesz nawet na mnie - odpowiedział Zayn śmiejąc się .
- Jak sobie życzysz .
Wyszliśmy z kuchni razem z Harrym , ale cóż wrednym dziadem trzeba sie urodzić , takim urodził sie Harry .
Poszliśmy do pokoju i usiedliśmy na kanapie , ja obok Zayna , już nie chciałam mu na kolanach siadać XD
Zayn jednak odsunął się ode mnie kawałek i poklepał sie po nogach w taki sposób żebym odebrała to tak bym usiadła na jego kolanach .  On mnie na serio kręci ! Usiadłam na jego kolanach a on objął mnie w pasie  . Harry wyglądał na zazdrosnego , czy ja mu się podobałam ? Fueeee !
- Fajnie ci się siedzi pani , której się nie podobam ? - spytał się Zayn . NA GŁOS !
- Tak owszem , panie , któremu się nie podobam .
Zayn zaczął się śmiać , nie wiedziałam co zrobić więc dałam mu buziaka .
- ROMANS ? Zayn zdradzasz mnie z tą dziewoją ? ! - zapytał się Niall .
Niewiadomo czemu wszystkie spojrzenia były zwrócone w stronę moją i Malika .
- oczywiście , że nie ! Wiesz , że kocham tylko Ciebie ? Miranda to tylko letni romans .
Wszyscy zaczęli się śmiać oprócz mnie . ŻE CO ? Letni romans ? PFFF !
- okej , jestem obrażona, przeżyj swój letni romans z Niallem . powiedziałam i  Zeszłam z jego kolan i usiadłam na podłodze jak najdalej od niego .
- oj , nie gniewaj się ,chcesz buzi na przeprosiny ? - spytał Zayn.
OCZYWIŚCIE , że chce , ale mu tego nie powiem XD
- nie nie chce , jednak wolę Harrego ! Harry chodź do mnie !
Powiedziałam do niego , on posłusznie ruszył swoje 4 litery w moją stronę i usiadł obok mnie .
-  ode mnie chcesz buzi ? - spytał Harold .
- od Ciebie tak ! - odpowiedziałam .
Harry dał mi buziaka w usta . Popatrzyłam na Zayna . Był trochę wkurzony ale nie dał tego po sobie pokazać . Skurczybyk .
- niewygodnie mi na tej podłodze ! - powiedziałam .
- chodź do mnie , będzie ci wygodnie ! - odpowiedział Zayn .
- okey , ale usiąde OBOK Ciebie .- popatrzyłam na niego , a później ukradkiem spojrzałam na Lotts , która usmiechała się do Nialla .Poszłam usiąść obok Zayna zostawiając na podłodze Loczka .
- Ej trzeba iśc smarzyć kiełbaski ! - powiedziała Lottie .
- Pójde jak Zayn a mi całusa ! - zastrajkowałam .
- Zayn , czyń swoją powinność i chodźmy na kiełbachy .
- Okey . - odpowiedział mulat .
Zayn pochylił się nademną  , chciałam aby pocałował mnie w policzek ale on zaczął mnie namiętnie całować w usta . jhhdfsgherrehhvhvh , podnieta !
- pasuje ? - zapyta gdy skończył .
- Oooo tak , i to bardzo .
powiedziałam rozmarzonym głosem a Harry wyglądał na bardzo rozzłoszczonego .
Wszyscy razem ruszyliśmy żeby przygotować kiełbachy .

No comments:

Post a Comment