Monday, February 20, 2012

PIĘĆ

Wstałam od stołu i poszłam usiąść na trampolinie , za mną poszła Lotts i Marta .
- Wygrałam - powiedziałam do Lottie.
- Eh .. Fajnie .. Co chcesz za wygraną ? - odpowiedziała .
- Zayna Malika śmierdziuchu ! - powiedziałam do niej i dałam jej buziaka .
- A ja Louisa .. - niepewnie powiedziała Marta
Lotts spojrzała na nią bardzo wyraźnie opisującym jej zmieszane uczucia wzrokiem .
- A ja Nialla .. - mruknęła Lotts .
- Kurcze , przesrane - powiedziała Marta
- Każda z nas ma - odpowiedziałam i skończyłam z nimi ten temat . Zaczęłam wygłupiać się i skakać na trampolinie robiąc głupie miny a Marta i Tommo się ze mnie nabijały
- " Baby you light my world like nobody else !!!! " - zaczęłam udawać Harolda śpiewając głośno " WMYB"
- Cóż to za nieodkryty talent muzyczny! - odkrzyknął Loczuś  a ja zaczęłam się śmiać . Zauważyłam jak Malik robi mi zdjęciatelefonem. Momentalnie zeszłam z trampoliny i ruszyłam z dziewczynami w jego stronę. WTF ? XD po co mu moje fotki ? !
- po co ci moje zdjęcia głuptasku ? - spytałam lekko go popychając .
- pochwalę się moją znajomą na facebooku i twitterze - odpowiedział . Wmurowało mnie ! ŻE CO ? OCHUJAŁO CIĘ ? XD
- nie znasz mojej nazwy ciołku ! ha ! i nie pochwalisz się na mojej tablicy na fcbku i nie pochwalisz się podpisując i followując mnie na tt ! - powiedziałam triumfalnie .
- ma nazwę xoxoMir na tt , a na fcbk Miranda Mirands ! - powiedziała Marta ! GRR , zdrajczyni !
- okej , wstawiaj sobie w dupie to mam ! - powiedziałam i poszłam zjeść sobie kiełbaskę .
*_________*_*__*___*________*___*____* PERSPEKTYWA ZAYNA *_*
hahah , ale on jest dziwna , ale i tak ją kocham . Podnieca mnie , ta jej obojętnością .
- Ej , czekaj idę z Tobą - powiedziałem do niej .
Ona zarzuciła swoimi brązowymi włosami do tyło odwracając się do mnie.
- Nie , weź sobie idź dzisiaj chyba jednak będę się seksić z Harrym ! - powiedziała Miranda .
- Ah tak ? Dobra to ja z Martą ! - odpowiedziałem drocząc się z nią .
- Pff , Harry chodź się seksić ! - powiedziąła do Hazzy i zaczęła odpinać guziki od swojej koszuli .
- Emm , pewnie już idę - odpowiedział głupi Hazziol .
odwróciła się i szła w stronę trampoliny kręcąc tyłkiem , robiła to specjalnie ! Harry wstał od stołu i poszedł za nią . Ja go jednak zatrzymałem . Miranda weszła na trampolinę zapięła zamek od siatki na , która jest na około trampoliny i wyrzuciła zza niej jej koszulkę . Hazza przełknął ślinę , było to słychać a ja go popchnąłem chowając telefon do kiszeni i poszedłem do niej .
*_________*_*__*___*________*___*____* PERSPEKTYWA LOTTIE *_*
Widac , że Zayn się podoba Mirandzie , niech się w końcu zaczną bzykać i po sprawie , oni moga ...
Kurde , głupi Louis który nie każe chłopakom się ze mn.ą spotykać . Ja poprostu musze być z Niallem .. Chyba pogadam z Louim ale to już jutro ..
- Ej , Niall idziesz się przejśc , pokaże Ci mój pokój - powiedziałam do żarłoka .
Louis spojrzał na niego tak jakby chciał go normalnie udusic gołymi rękoma .
- Emm , narazie nie .. - powiedział smutny i zmieszany Niall.
- Dzięki Louis , nie nawidze cię ! - powiedziałam do mojego braciszka i poszłam do domu biorąc za sobą Martę i zaczynając płakać .
- Mirands będę u siebie krzyknęłam - do Mirandy i pobiegłam z Marts do domu .
*_________*_*__*___*________*___*____*PERSPEKTYWA MIRANDY *_*
spojrzałam zza tej siatki i zobaczyłam , że idzie Zayn a nie Harry. Nagle usłyszałam głos Lotts , która szła do siebie i odkrzyknęłam jej :
- okej skarbie zaraz przyjdę !
Zobaczyłam jak Zayn bierze moja koszulę i zaczyna odpinać zamek od siatki na trampie . Odsunęłam sie na drugi koniec trampoliny .
- Zayn ,  miałbyc Harry ! - krzyknęłam śmiejąc się Zayn wszedł na trampolinę i zapiął zapięcie od siatki .
- A ja ci nie pasuję ? - spytał Malik i usiadł obok mnie .
- Pasujesz , nawet bardzo , ale seksić się z toba nie będę może po 2 randce - powiedziałam i zaśmiałam sie .
- Ee , to może się umówimy na 1 randkę ? Jutro ? - spytał Mulat .
- No pewnie , może w Starbucksie ? o 16 ? - odpowiedziałam pytaniem .
- może być . A jak narazie udajemy że się seksimy ! - zaśmiałsię Zayn .
- Zaynie , tak mi przykro ale nawet udawać nie będziemy , a teraz oddawaj mi moją koszulę - powiedziałam. Zayn posłusznie dał mi koszulę .
Założyłam ją szybko .
- Podaj mi nazwę swojego twittera i facebooka - powiedziałam do Malika .
- A dasz buziaka ? - spytał .
- oczywiście .
Przysunęłam się do niego i dałam mu buziaka w usta a on zaczął mnie namiętnie całować , obwiązałam moimi rękoma jego szyję a on złapał mnie w pasie , OMFG ! XDDDDD Czy my będziemy się miziać ? WOW , zajebiście. Zayn pomiział mnie po brzuszku i przestaliśmy się całować bosię zaśmiałam .
- masz łaskotki ? - spytał Zayn uśmiechając się .
- No tak , ale nie wykorzystuj tego ! i lepiej znów zacznijmy się całowac bo przyjdzie ci głupia myśl żeby mnie gilgotać . - odpowiedziałam .
- okej - zaśmiał się Malik i zaczął mnie całować . Gdy znów pomiział mnie po brzuszku uśmiechnęłam się i opanowałam śmiech bym mogła się z nim całowac lecz on znowu mnie pomiział . Nie wytrzymałam i zaczęłam się śmiać . CO ON ROBI ? JA CHCĘ SIĘ Z NIM CAŁOWAĆ  A NIE ŚMIAĆ SIĘ Z NIM ! jkhhvhfhhdfsd ! Ale ok , niech będzie to też jest ok .
- kocham twój śmiech  a nazwa mojego twittera to : ZaynMalik1d a facebooka : Wayn Malik .
- Dzięki , zaraz zgłosze nadużycie do tych zdjęć .
Wyciągnęłam telefon z kieszeni spódniczki i weszłam początkowo na twittera . Zalogowałam się i wpisałam jego nazwę zaczęłam go followac i zobaczyłam ten post z tym oto zdjęciem :


Dobrze , że jeszcze słońce zachodziło i zasłoniło moją twarz .






Dodałam post na tt .
@ZaynMalik1d  nie nawidzę cię , ale kocham się z Toba miziać po brzuszku x

Zayn cierpliwie czekął aż skończę twittować i facebookować.
Później zalogowałam się na fcbka i też weszłam na jego profil , o dziwo miałam go w znajomych , nie wiem jak to się stało może Lotts go kiedyś zaprosiła , zna hasło na mojego facebooka .

Weszłam na to zdjęcie i dodałam komentarz :
Zaynie Maliku od dzisiaj jesteś na mojej czarnej liście ! 


zamknęłam stronę i schowałam telefon do kieszeni . Zayn uśmiechnął się do mnie .
- jutro będziesz miała miliony zaproszeń na facebooku i miliony followersów na tt. kochana .- powiedziął Malik i dał mi buziaka .
O KURWA ! NO JASNE , będę uważana za dziewczynę Malika :/






No comments:

Post a Comment