Friday, February 24, 2012

DWANAŚCIE

Ale jednak te głupie miłości są śliczne i bosko tańczą . spojrzałam na Harrego i dałam mu buziaka gdy skończyła się piosenka .
- idę pod prysznic , przyjdź do mnie do pokoju jak cię zawołam ! - powiedziałam i poszłam najpierw do siebie po koszulke do spania i gatki . wyciągnęłam jakieś z szafy i poszłam do  łazienki .
Puściłam wodę w prysznicy i rozebrałam się , weszłam pod prysznic i usłyszałam pukanie do drzwi .
- tu Harry , mogę wejśc , muszę wziąść mój telefon bo zostawiłem tam jak dzisiaj przebierałem koszulkę i puściłem sobie muzykę . - powiedział Harry . Of kors bejbi , pewnie , że możesz wejśc , ty zawsze .
- Pewnie , wchodź ! - krzyknęłam do niego - tylko na wannie leży mój stanik i reszta bielizny więc nie patrz tam - zaśmiałam sie .
- okej - powiedział Hazza i wszedł do środka , dobrze , że prysznic miał takie fajne drzwiczki przez , które praktycznie nic nie widać .
-  wejdź do mnie pod prysznic - powiedziałam do niego i lekko otworzyłam drzwiczki , żeby na niego spojrzeć .- A moge ? - spytał Harry śmiejąc się .
- tylko zdejmij ciuchy , i weź mi swoją koszulę bo głupio mi będzie stać nago przed bratem - powiedziałam śmiejąc się .
widziałam jak harry zdejmuje spodnie i koszulkę i skarpetki . XD Podchodził do prysznica i otworzył drzwiczki , na początek zamknął oczy głuptas i dał mi jego rózową koszulkę , szybko ją założyłam.
- a teraz wejdź - powiedziałam , i Hazziol wszedł , zamknęłam drzwiczki i zaczęłam go całować .
-Dziwne , nie ? - spytałam - jeszcze wczoraj chciałam coś takiego robić z Zaynem a dzsiaj całkowicie się pozmieniało i wolę Ciebie , jestem dziwką , ździrą i niewiadomo co jeszcze ..
- nie mów tak , jesteś piękną dziewczyną , która poprostu nie mogła się zdecydować ! - powiedział Harry i zaczął mnie całować całował mnie po szyi , po calej twarzy i przytulał mnie . On jest boski . Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi ! Ktos wszedł do domu .
- Tutaj Anne i Tatuś ! - tak ! o kurwa to tata !
- Harry to Anne i mój tata !!!!! A my sie tutaj całujemy razem , pod prysznicem !!!!!!! - powiedziałam zdenerwowana .
- mam plan , szybko się ubierzemy i powiemy , że laliśmy się wodą na ogródku i teraz się wycieramy , ok ? - spytał i pocałował mnie .
- ok - odpowiedziałam i zakręciłam wode otwierając drzwiczki i wychodząć spod prysznica, zdjęłam przy Harrym jego koszulkę i stałam tam całkiem naga , Harry się na mnie  spojrzał i zaczął się śmiać a ja zakładałam stanik i gatki .
- no co ? Z czego się śmiejesz ? - spytałam Harolda .
- bo się już mnie nie wstydzisz , i to jest zabawne . - odpowiedział Harry i dał mi buziaka w usta .
- aha , dalej zakładaj te spodnie ! Szybciej ! ida do góry ! - szybko założyłam koszulkę i spodenki też dałam Haroldowi całusa . Harry zdążył założyć spodnie gdy mój tata zaczął pukać do drzwi łazienki .
- Otwarte , wejdź ! - powiedziałam i zaczęłam sie wycierać ręcznikiem z Harrym .
- głupi Harry polał mnie wodą w ogródku a ja mu oddałam , i zobacz jak ja przez niego wyglądam ! - powiedziałam do taty ze skruchą .
-  Harry , nie podrywaj mojej córki takimi sposobami , wogóle jej nie podrywaj ! - powiedział mój tata ze złością - wytrzyjcie się i zejdźcie na dół bo przywieźliśmy wam coś do jedzenia , my z Anne juz jedziemy na urodziny mojego przyjaciela , pa , uważajcie na siebie dzieciaki - dokonczył tata i poszedł .
Zaczęliśmy się razem z Harrym śmiać i wyszliśmy z łazienki idąc do mojego pokoju .
- jestem śpiąca.. - powiedziałam do Harrego - ide spać kochanie . - zaczęłam go namiętnie całowac na dobranoc i poszłam na łóżko , słyszałam jak Harry tez wchodził do siebie . po 4 godzinach chciało mi się spać ale niemogłam zasnąć , więc wzięłam moją poduszkę i poszłam do Harrego , wlazłam mu pod kołdrę i wtuliłam się w niego . On się ocknął i mnie zobaczył jak wgapiałam się w jego twarz .
- co tu robisz ? - spytał  zaspanym głosem Harold .
- niemoge zasnąc , a ty mnie uspokajasz i chciałam cię całowac przez sen , i może zgwałcić - powiedziałam i zaśmiałam sie .
- kocham cię - powiedział Harry i zaczęliśmy się namiętnie całować <3


No comments:

Post a Comment