Monday, February 20, 2012

SIEDEM

A więc rano obudziłam się w łóżku Maxa ale ubrana a on spał słodko na fotelu.  OOŁ , pierwsze o czym pomyślałam wstając to co tam u Zayna . Ehh , chyba się w nim zadłużyłam .. Po cichu wzięłam moją torebkę z podłogi ruszyłam  w stronę drzwi , założyłam buty i poszłam do domu , Max mieszka 10 minut drogi odemnie , więc szybko byłam w domu . Weszłam do kuchni a tam była karta od taty na której pisało " Jesteśmy w nowym domu , urządzamy go . Kocham cię , tatuś " Poszłam do góry wziąść szybki prysznic i przebrać się . Uszykowałam sobie ciuchy dokładniej biały obcisły podkoszulek i szorty i niebieskie majteczki . Poszłam do łazienki i wzięłam gorący szybki prysznic . umyłam jeszcze włosy i wyszłam spod prysznica . wytarłam się i ubrałam po czym wyczesałam i wysuszyłam dokładnie włosy i związałam je w wysoką kitkę . Pomalowałam się maskarą i poszłam do swojego pokoju . Wzięłam swój telefon z torebki i sprawdziłam facebooka i twittera.
Na stronie klubu SNAPS były zdjęcia jak tańczę . Fajnie , ściągnęłam je na telefon i dodałam na swój profil , wstawiłam je do albumu " Yeah , DRUNKKK " później weszłam na profil Zayna i zobaczyłam jego posty .
dodał komentarz do zdjęcia , na którym skacze trampolinie :
" Aha , ale pewnie bo wczorajszym wieczorze nawet gdybym nie wstawił tego zdjęcia bym był na twojej czarnej liście , prawda ? :( "
A ja odpisałam odrazu po przeczytaniu :
" Prawda ale tęsknie za mizianiem i ci wybaczę pajacu "
P tym weszłam na Twittera i dodałam twitta :
" @ZaynMalik1d chodź do mnie ! :( XXXXXXXXXXXXXXXXXX "
Potem poszłam do salonu położyłam się na kanapie i włączyłam telewizor. Nagle zadzwonił mi telefon , nie miałam zapisanego tego numeru więc odebrałam ale niepwenie .
- Tak , kto mówi ? - spytałam do słuchawki .
- kolega ! - krzyknął gościu od telefonu .
- Max nie rób se jaj deklu ... - odpowiedziałam .
- Aha , czyli teraz na złośc wzbudzasz we mnie zazdrośc Maxem ? - spytał głos w słuchawce
- ZAYN ? Przepraszam , Max się tak wygłupia więc ... - nie zdążyłam dokończyć bo Zayn mi przerwał
- przyjdź do mnie ! - powiedział Malik .
- Nie bo wiem , że z Tobą będzie Louis .. - odpowiedziałam - ty przyjdź do mnie , spytaj się Lotts gdzie mieszkam bo ja musze kończyć , pa ! - powiedziałam bo ktoś dzwonił do drzwi .
Poszłam otworzyć,  w drzwiach stanął mi mój kochany miziacz po brzuszku ZAYN ! CO ? przed chwilą z nim gadałam przez telefon .
- wiedziałem , że ty do mnie nie przyjdziesz więc zawczasu dowiedziałem się gdzie będziesz mieszkała z Haroldem  i przyjechałem . - powiedział ZAYN .
- weź się zamknij i pomiziaj mnie po brzuszku ! - krzyknęłam na niego i rzuciłam  mu się na szyję , wciągnęłam go do domu i zamknęłam drzwi . Zaczęłam go całować gdy on przestał .
- ej ! czemu przestałeś , nie chcesz mnie ? - spytałam .
- Musze ściągnąc buty i bardzo cię chcę ! - zaśmiał się Zayn .
Co za głuptas ! ale i tak go uwielbiam ! Zayn ściągnął uty i poszliśmy na górę do mojego pokoju . Zaczęliśmy się całować znów i znów Zayn przestał .
- Co znowu ? Teraz chcesz ściągnąc spodnie , mogę ci pomóc - zaśmiałam się .
- Niee ! to znaczy tak , ale nie o to chodzi . Zróbmy sobie zdjęcie razem chcę , się tobą pochwalić !  - odpowiedział Malik . UUU , pochwalić , fajnie ! Czemu nie zgodzę się . Tylko musze mu powiedzieć , że całowałam się z Maxem.
- okej , ale najpierw musze ci coś powiedzieć , wczoraj byłam tak pijana , że całowałam się z Maxem , ale to tylko dla tego , że tęskniłam za Toba i chciałam cię nim zastapić .. - powiedziałam Zaynowi .
- Aha , okej , rozumiem .. Ale nic więcej ? - spytał .
- Nie kochanie ! - dałam mu buziaka i sięgnęłam po telefon do kieszeni szortów .
- To robimy zdjecie ? - spytałam .
- okej , twoim telefonem jak widze .
Ustawiliśmy się do zdjęcia i odrazu Zayn kazał mi je opublikować . Oto co wyszło :


 ( wiem , że to nie Zayn , ale nic nie mogłam znaleść  :( )















Na tt zdjęcie podpisałam : " @ZaynMalik1d ale ty masz słodki pyszczek , dawaj całusa , znowu x "
a na facebooku : " ten facet zawładnął moim sercem ! <3 kocham go ! " 

Zayn z mojego telefonu też opublikował zdjęcie na swoim koncie . 
Na tt napisał : " @xoxoMir jeszcze raz każesz mi na siebie czekac całą noc to cię nie pomiziam po brzuszku ! xxxxx "
a na facebooku : " ta laska jest udowna ! Na zawsze razem miranda <3 ! "

Po tych czułościach wymienionych na portalach społecznościowych zaczęliśmy się całować , po jakiś 10 minutach miziania spojrzałam na tt i fcbka . Na facebooku miałam dokładnie 1.539 zaproszeń do znajomych a na tt śledziło mnie dokładnie 19.345 ! O FUCK , ZAYN COŚ TY NAROBIŁ KOCHANIE . Powiedziałam mu o tym on zaczął się śmiać i pocałował mnie w policzek .
- Zakochałem się w Tobie , tylko po 1 spędzonym razem wieczorze ! - powiedział  Malik .
- Ja w Tobie też ! - odpowiedziałam i przytuliłam mojego misiaczka ! <3

*_*___*______*___*____**___*___*____*__*_*____*__*____*____*____*_*_*_**__**

PODOBA SIĘ ? <3


No comments:

Post a Comment