Wednesday, March 14, 2012

TRZYDZIEŚĆI


Podeszła do nas szczupła, wysoka dziewczyna. której twarzy nie widzieliśmy bo zasłoniła ją segregatorem.  Trzymając go pod nosem powiedziała do nas :
- Hej. Będe Was uczyć tańczyć. Nazywam się ...    Dziewczyna nie dokończyła, ponieważ Zayn wstał z miejsca i rzekł niespokojnym głosem :
- Emily ?!  
 Nasze twarze zbladły. Przecież jak to możliwe, żeby pielęgniarka mogła nagle zostać instruktorem tańca ? Słysząc to dziewczyna rzuciła segregator na płytki i powiedziała :
- Zayn ?!  -   Tak. Jednak to Emily. Byliśmy ciekawi jaka będzie reakcja Zayn'a . Ten podbiegł do niej i zaczął przytulać.
- Wy tutaj ? Co tu robicie ? - rzekła zdziwiona Emily.
- Tak się składa, że jesteśmy na trasie koncertowej, a dziewczyny muszą trochę poćwiczyć, aby mogły zatańczyć na naszym koncercie - powiedział chłopak.Mówiąc ,, dziewczyny " obrócił się w naszą stronę i wskazał na nas palcem. Widziałam po jego twarzy i lśniących jak brylanty oczach, pewną nieśmiałość i zakłopotanie. On chyba naprawdę coś do niej czuję !  
 - A ty co tu robisz ? - powiedział do dziewczyny.  
- To dość skomplikowane, ale jak tak bardzo chcesz wiedzieć ... - Emily mówiąc te słowa, Zayn złapał za ręce  - Szef szpitala wywalił mnie z roboty, bo spóźniłam się o dwie godziny do pracy. No co ? Jak dobra balanga to trzeba bawić się na całego ! - na naszych buziach pojawiły się uśmiechy
- Moja mama oczywiście musiała już to wszystkim powiedzieć. Następnego dnia wujek Augustin zadzwonił do mnie z propozycją czy nie chcę pracować u niego jako instruktor. Zgodziłam się. Przypuszczam, że dla tego podjął tą decyzję, bo kiedyś nie źle wymiatałam na parkiecie. - dokończyła.
- Wujek Augustin ? - spytała Lotti - Ten Augustin ?!  
- Jeżeli masz na myśli Augustina Agurole, to tak. Właśnie ten.
- WoW, to fajnie. A jest może możliwoś, żebym go poznała ? - nieśmiało powiedziała Lott .  
- Nie wiem. Wujek ma dużo pracy, ale może znajdzie chwilę. - odpowiedziała Emily.
 - Sory, ale musimy na chwilę wyjść. - zaśmiał się Zayn.    -
 Ok. Idźcie, bawcie się dobrze. - zażartował Niall.      
Ciekawe czy to tylko rozmowa czy jakiś szybki seks. Ale znając Zayn'a to to drugie.  
- Kurde ! Ale jestem głodny ! - powiedział Horan.   Wszyscy zaczęliśmy się śmiać. Bo kiedy on jest nie głodny ?
- Choć . Tutaj po lewej jest " Nando's " - odparł Louis.   Chłopcy poszli. A po chwili z jakiegoś ciemnego pomieszczenia wyszedł Zayn i Emily. Jednak coś było. Z pięknych rudych loków dziewczyny, włosy stały się lekko oklapnięte. A sześcio centymetrowa fryzura Zayn'a była cała rozczochrana.  
- No to idziemy na sale ?  - powiedziała dziewczyna.
- No pewnie ! - odparłam. Idąc grupką Lotti wróciła się i postanowiła poczekać na chłopców. Słyszałam jak Zayn mówił do Liam'a : - Ostro było !   W głębi duszy tak zaczęłam się śmiać jak jeszcze
nigdy. Kiedy doszliśmy do sali Lou, Niall i Lotti przybiegli do nas. Horan jak zwykle w buzi trzymał hamburgera, a w lewej ręce Pepsi. Emily powiedziała mu, że niestetynie może wejść na sale z jedzeniem. On na to : - Ej no ! Zrób wyjątek. To moi przyjaciele !  Dziewczyna zaczęła się śmiać.Zaczęliśmy zajęcia. Chłopcy ( wraz z Niallem ) seidzieli na podłodze i bawili się swoimi IPod'ami. Wychodziło nam naprawdę świetnie ! Nagle taniec przerwał Esemes do Emily.  - Zróbmy chwilkę przerwy, ok ? - powiedziała.   Dziewczyny poszły się napić, a do mnie podszedł Harry i zaczął mnie całować. Po chwili, usiadłam na jego kolanach, obok Zayn'a. Emily zabrała telefon w ręke i podbiegła do Malika. Przytuliła go, a w tedy wychyliła phona tak, że widziałam treś esemesa od Zayn'a - " Kocham Cię ! ♥ " . Dziewczyna powiedziała do niego - " Ja Ciebie też ! " Oni naprawdę do siebie pasują ! Tylko myślę, że nie będzie to tak
jak między mną, a nim. Szkoda by mi jej było. Po dłuższej chwili zabraliśmy się do pracy. Tańczyliśmy już od trzech godzn !  
- No to na dzisiaj koniec. - powiedziała instruktorka.
- Ok. No to idziemy ! - odparłam.
 - Emily. A może dasz się zaprosić dzisiaj gdzieś do kina ? - rzekł Zayn.  
 - Pewnie, ale o której ?
 - Może być o 19:00 ?  
- Ok. Jak wyjdziecie to po prawej jest taki duży dom. Tam teraz mieszkam. Będe czekała.- dziewczyna dała Zayn'owi buziaka w policzek i poszła w swoją stronę. Po dziesięciu minutach wchodziliśmy już do busu. Miejmy nadzieję , że jeszcze będzie jakaś impreza dzisiaj ! potańczyłabym ! A tak na inny temat to cieszę się , że Zayn jest z Emily ale .. Jestem trochę zazdrosna bo w końcu kiedyś coś do niego czułam . Przeżyję ! Jeśli zaszłam w ciążę to muszę się wytańczyć bo później nie będzie na to czasu ..

No comments:

Post a Comment