Wednesday, March 14, 2012

TRZYDZIEŚCI DWA

Poczułam jak łzy napływają mi do oczu . Rozbeczałam się na dobre .
- kto to kurwa zrobił ? ! - powiedziałam . Harry podszedł do mnie i przytulił mnie .
- nie ważne . Teraz musimy sie jakoś trzymać . Jeszce tylko kilka miesięcy do porodu i w końcu będzie mała Darcy . A tak wogóle to ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach .. - powiedział i pocałował mnie  w policzek .
- dzięki .. Kurwa , jestem wkurzona ! ja pójdę do tej gazety i powie.. - nie dokończyłam bo do kuchni wszedł Zayn .
- Czemu on płacze ? ! - krzyknął na Hazze .
- Zobacz ! - Harry rzucił mu gazetę . Zayn spojrzał na to i zrobił wielkie oczy .
- o kurwa .. - powiedział i spojrzał na nas ...

*********************************************************************************
MIRANDA MA PORONIĆ CZY MIEĆ DZIECKO ? :O ODPOWIADAJCIE W KOMENTARZACH!

4 comments: