Friday, March 2, 2012

DZIEWIĘTNAŚCIE

Weszliśmy do środka i szukalismy przy stolikach Lotts z Niallem . Gdy ich w końcu zobaczyliśmy okazało się , że był też Zayn z Emily  , głupia sprawa bo Harry powiedział , że zawoził go do Watford i nagle jest tutaj ? dziwnee ? ! Dosiadlismy sie do nich . Zauważyłam , że Zayn patrzy się na mnie tak jak  wtedy gdy się poznaliśmy. Kurdde , co nieco mi go trochę brakuję , chociaż kocham Hazze ...
- Ładnie wygladasz Mirands - powiedział Zayn.
- Emm , Dzięki .. Ty też .. - powiedziałam troszkę zmieszana.- Lottie ! siostrzyczko , na moment - dokończyłam i wstałam od stołu . Lotts wstała za mną powędrowałyśmy do toalety . Przywlekła się za nami Emily. PO CO ? weszłyśmy do kibelka .
- co chciałaś  ? - spytała Lottie szeroko się uśmiechając .
- już nic .. powiem ci później przy stole . ej robimy sobie pamiątkowe foto ? - spytałam Lottie .
- okej , no pewnie ! - odpowiedziała siostrzyczka . Sięgnęłam po telefon do torebki i włączyłam facebooka , żeby zrobic zdj. przez tel. i automatycznie dodać . Ładnie się ustawiłyśmy i zrobiłam zdjęcie. dodałam nowy album ze zdjęciami o nazwie " Drunks again but very SIR x " porobiłyśmy sobie jeszcze kilka fotek a Emily stała i gapiła się na nas .
- chodź z nami sobie zdjęcia porobić - powiedziałam .
- a moge ? - spytała Emily .
- no pewnie ..
Emily stanęła obok nas i razem sobie porobiłyśmy zdjęcia . Do mojego ulubionego zdjęcia z samą Lottie dodałam nazwę " us otfs. tonight , we look amaZAYN and fabuLOUIS , yeah buddy , we are in relationship so fuck off ;d " a do zdjęcia , na którym byłam z Lotts i Emily dodałam nazwę "  Lovely. US . yeah im on the next level .. if you know what i mean ? -,- "  po tej sesji wyszłyśmy z kibelka i powędrowałyśmy do stolika .
Usiadłam pomiędzy Zaynem a Harrym - a raczej pomiędzy młotem a kowadłem . ja to mam szczęście -,-
Zamówiliśmy coś do jedzenia i picia i gadaliśmy . nieoszczędzałam sobie z Harrym erotycznych ekscesów pod stolikiem .
- a tak wogóle to po co byłyście w toalecie w tedy ?  - spytał Harry .
- porobić sobie zdjęcia chcesz zobaczyć ? - odpowiedziałam .
- no pokaż ! ja tez chce z Tobą zdjęcie ! - powiedział Harold śmiejąc się .
wyciągnęłam telefon , włączyłam facebooka , i pokazałam Harremu zdjęcia . Przeczytał opis do tego zdjęcia z Emily .
- co ma znaczyć ten opis ? - spytał .
- nic takiego ..  chodziło mi o to oczywiście , ze przeżyłam spotkanie z teraźniejszą dziewczyną mojego byłego .
- aha - zaczął się śmiać Harry . - to dobrze , myślałem , że coś innego - dokończył .
- idziemy do kibelka robić sobie sweetaśne fotki ? - spytałam Harolda ze smiechem .
- ale do męskiego czy damskiego ? - zapytał .
- do męskiego , odważe się ! - powiedziałam dumna . Wstaliśmy od stolika i poszliśmy do męskiego .
weszliśmy tam , nikogo nie było .
- to teraz możemy się całować ! - powiedział Harry i objął mnie w talii przyciągając do Siebie .
- no chyba możemy - uśmiechnęłam się i zaczęliśmy się całować .
- ej , zdjęcia mieliśmy sobie robić - powiedziałam .
- no to dalej ! - zaśmiał się Harold . wyciągnęłam telefon z torebki , znowu .
włączyłam facebooka i włączyłam dodawanie zdjęć . Harry przytulił się do mnie .
- rób zdjęcie - powiedział i dał mi buziaka w usta . Zdjęcie na fcbk. Harry Styles całuje jego przyszłą siostrę.
 dodałam zdjęcie i dałam nazwę " LMAO , my new boyBROTHERfriend xD i love you Harolddd x <3 "
- fajna nazwa , teraz mnie tak nazywaj " boybrotherfriend ! - zasmiał się Harry .
- okeeej ! - powiedziałam i do toalety wszedł Zayn a ja z Harrym akurat się migdaliłam .
- MIRANDA ? ! co ty robisz w męskiej ! ? - spytał Zayn .
- właśnie chciałam uprawiać dziki seks w kiblu z Harrym ale przeszkodziłeś , a teraz aktualni wychodzę !- powiedziałam dałam buziaka Haroldowi i wyszłam .
Usiadłam przy stoliku i zaczęłam gadac z Lotts , Emily siedziała z drugiej strony , chyba wie , ze jej nie lubię . i dobrze .
- Niall nie idziesz do chłopaków ? - spytałam horana .
- wolę jeść - uśmiechnął się żarłok .
na salę weszli Harry i Zayn . Usiedli do stolika . Harry wepchnął się na takie miejsce , żebym nie usiadła obok Zayna po czym dał mi buziaka w policzek i przytulił . Było cudoownie , oprócz Emily ...


1 comment: