Sunday, March 11, 2012

DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ


Przez cały tydzień chłopacy mieli koncerty , wywiady , sesje zdjęciowe itd. Ja , Lotts i Rowan cały czas siedziałyśmy w busie i zanudzałyśmy na śmierć , lub chodziłyśmy na zakupy . Oczywiście bez Rowan  ,ona jest zbyt głupia by przebywac ze mną i Lotts .
- nie nudzi wam się tutaj w tym busie ? - spytał Harold .
- a jak myślisz kotku ? pewnie , że się nudzi ..
- aa no tak ! Zapomniałem , że was za bardzo nie kręci Xbox - zaśmiał się Harry .
- no wow - odpowiedziała z sarkazmem Lotts .
- to ja mam pomysł - powiedział Hazza .
Okej , boję się , pomyślałam sobie " oj , oj , oj " Hazza wymyśla , jest źle !
- Mamy kilka dni wolnych z chłopakami , jesteśmy w Irlandii , państwie tańca . Może zapiszemy się na lekcje tańca ? - świetny pomysł , ja chyba ciężarna, z grubymi nogami , zaokrąglającym sie brzuchem będę tańczyć ! Ale ok .. Tylko nie ma sie w co ubrać , jak zawsze ..
- jeszcze musze spytać się Rowan ... - powiedziłam z grymasem na twarzy .
- ok , to idź - powiedział Harry smiejąc się - ale musicie ostro przygotowywać bo potrzebujemy tancerek na koncerty i fajnie by było gdybyście wy występowały - OMFG , że co ? !
- emm , Rowan też ? Sorry ale ja nie chcę widzieć jej grubej dupy w obcisłych legginsach , żeby ci się przypodobać ! - odpowiedziałam .
- Znasz moje zdanie na ten temat , ona też .. - odpowiedział ja poszłam ją poinformować .
- ej , idziemy na zakupy Miranda , szybciej !- krzyknął Harry 
- ale tylko ja i ty ? -spytałam go .
- okej . - dałam mu całusa i poszliśmy .
Doszliśmy do galerii , było pełno fanek i paparazzi  . Weszliśmy do sklepu sportowego .Odrazu rzuciła mi się w oczy malinowa boxerka z Nike , granatowe spodenki tej samej firmy i biało-niebiesko-zielone trampki reeboka . Przebrałam się w to podczas gdy Harry przymierzał okulary przeciwsłoneczne . Wyszłam z przebieralni . Harry spojrzał na mnie .
- Wow , Berry ! jak ty seksownie wyglądasz ! - powiedział . Fajnie , jego reakcja była dla mnie ważna .
- Dziękuję . - poszliśmy do kasy . Za strój mieliśmy zapłacić 3000 euro . Hazza jak gdyby nigdy nic wyciągnął z kiesznei portfel a z niego kartę kredytową i zapłacił.
- tyle kasy ? ! - oniemiałam .
- Kochanie , pamiętaj każde jedno euro które wydałem jest warte tego jak wyglądasz ! - powiedział , wzruszyłam się , łza poleciała mi po policzku , dałam mu buziaka. Wróciliśmy do busu . o dziwo Rowan była ubrana w szerokie dresy i bluzę , a za to Lottie miała legginsy i boxerkę , wyglądała super bo miała figurę , nie to co Rowan . Wzięłam paczki z zakupów i poszłam do toalety się przebrać . Wszyscy siedzieli na skórzanej kanapie . Gdy wyszłam wszyscy się na mnie gapili .
- Wow , Miranda jak zawsze sexy i słodko ! - powiedział Louis .
- ONA JEST MOJA ! - krzyknął na niego Harry i podszedł do mnie przytulając mnie . 
- racja , jestem jego ! - zaśmiałam się i zaczęłam go całować , gdy skończyłam spojrzałam na Zayna i Rowan . Zazdrość się w nich burzyła . po kilku minutach ruszyliśmy do centrum tańca . Chłopcy wykupili karnet na tydzień .. Głupio było , że oni nam tak wszystko stawiali ... Gdy weszliśmy na salę , czekała nas NIESPODZIANKA , dla wszystkich . 

Pisała : BERNADETTA <3 <3 <3

1 comment: