Wednesday, March 14, 2012

TRZYDZIEŚCI JEDEN

Poszłam do toalety , żeby się umyć przebrać itp. Gdy już to zrobiłam poszłam na moje łóżko . Zobaczyłam obściskujących się Zayna i Emily i z jednej strony byłam strasznie szczęśliwa a z drugiej byłam strasznie zazdrosna !  Podszedł do mnie Harry .
- co się tak na nich gapisz ? - spytał .
- nic , tylko fajnie tak popatrzeć na zakochanych ..  - odpowiedziałam i spojrzałam na Harrego uśmiechając się.
- My możemy robić coś innego niż całowanie i przytulanie .
- Przekonaj mnie - powiedziałam i puściłam mu oczko . Harry usiadł obok mnie i zaczął całować po szyi schodząc w dół . Zaczęliśmy się namiętnie całować .
- Harry , wiesz , że jestem w  ciązy i ..
- Wiem !  Daj mi się Tobą nacieszyć przez te ostanie kilka tygodni . Ok ?
- Okej - odpowiedziałam . Hazza wziął mnie na ręcę i zaprowadził do takiego osobnego przedziału . Później uprawialiśmy seks ale to już wiadome . Było cudownie jak zawsze .. Gdy skończyliśmy ubrałam się i poszłam znów na moje łóżko . Podszedł do mnie zayn . PO CO ? BOŻEEE ? !!!
- Jesteś o mnie zazdrosna ? - spytał Zayn . Jaki dupek no !
- nie ! wogóle skąd ci to do głowy przyszło ?
- bo tak się na mnie i Ems patrzysz , że wygląda jakbyś była zazdrosna .
- nie jestem , możesz być o to spokojny ... - chciałam tym zakończyć temat .
- słyszałem , że jesteś w ciąży ? - zapytał , no nie ! lekka przeginka , podsłuchiwał mnie i Hazze .
- być może ! A co ci do tego ? - odpowiedziałam .
- nic , tylko trochę się o Ciebie martwię .. Wiesz , że cały czas cię kocham ..
- nie masz się o co martwić , będzie to dziecko Hazzy więc .. idę się przygotowywać na imprezę .
- ehh , ok .. ale chcę wiedzieć tylko czy ty mnie też kochasz ? - powiedział .. nie wiedziałam co odpowiedzieć bo .. Tak kochałam go , ale to co czułam do Hazzy przerastało wszelkie inne miłości .
- nie , Zayn , nie kocham cię już .. .
- Okej , dam sobie z Tobą spokój .. - powiedział i poszedł do Emily .  Uczesałam jeszzce tylko włosy i czekałam na resztę abyśmy już mogli wyjść z tourbusu . Gdy wszyscy byli już gotowi poszliśmy w końcu na imprezę /
CZTERY MIESIĄCE PÓŹNIEJ .
 Piąty miesiąc ciąży . mam już okrągły brzuszek .. Powiedzieliśmy wszystko rodzicom .. Zrozumieli to i powiedzieli , że możemy być razem ale prasa nie może się o tym dowiedzieć . I tak też jest prasa nie ie o ciąży , ale za to dowiedziała się  , że jesteśmy razem . Muszę zakładać trochę duże ciuchy , żeby nie widzieli zaokrąglającego się brzuszka . Zayn jest z Emily . Lou z Martą a Niall cały czas z Lottie . Mieszkamy w jednym dużym domu , chłopcy go kupili . Zayn ciągle mnie męczy mówiąc po kryjomu , że mnie kocha itp. to już wkurza . ale dobrze , że jest z Emily . Miejmy nadzieję  , że w końcu się w niej na serio zakocha .
Harry wparował do domu wściekły ! Rzucił na stół gazety .
- ZOBACZ ! DOWIEDZIELI SIĘ O CIĄŻY ! - powiedział , a raczej krzyczał .
- Że co  ?! - wzięłam gazety . Pierwsza strona , nagłówek " Dziewczyna Harrego Stylesa w ciąży !! zdjęcia Mirandy !!! "
Te zdjęcia były robione wczoraj i przedwczoraj ! jak ja mogłam wpaść ? !!!


2 comments:

  1. o kurwa.!... szczerze chcialabym zeby stracila ta ciaze.xD taka mala tragedia.:D rozdzial jak zwykle zaje.xD ale to chyba wiadome.;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurde , chciałabym wam powiedzieć co będzie dalej ale kuurde nie mogę :D powiem jedynie , że w 34 rozdziale sie coś wydarzy ;< :D <3

      Delete